Forbes Slovenija: Dve leti rasti, dobrih zgodb in praznovanje z mladimi

Drugo leto Forbesa Slovenija je najbolj zaznamoval prvi slovenski izbor 30 pod 30, ki smo ga sklenili včeraj z razglasitvijo izbrancev.
Forbes Slovenija praznuje svoj drugi rojstni dan. Predana ekipa, ki jo sestavljajo novinarji Andreja Lončar, Kaja Stepančič, Marko Rabuza, Jan Artiček in urednica Bojana Humar, je tudi v drugem letu delovanja portala stremela k hitremu in natančnemu obveščanju javnosti, poročanju o dogajanju v poslovnem svetu doma in v tujini ter prinašanju zanimivih in ekskluzivnih zgodb iz gospodarstva.
V dveh letih smo objavili sedem tisoč člankov. Dosežemo okoli 250 tisoč različnih uporabnikov na mesec, kar je 17 odstotkov vseh uporabnikov spleta v Sloveniji in okoli 12 odstotkov celotne populacije Slovenije.
Praznovanje z mladimi

Drugo leto Forbesa Slovenija je najbolj zaznamoval prvi slovenski Forbesov izbor 30 pod 30, ki smo ga zaokrožili včeraj z razglasitvijo izbrancev na posebnem dogodku. Gre za izbor 30 posameznic in posameznikov, mlajših od 30 let, ki s svojimi idejami, delom in dosežki premikajo meje na področjih podjetništva, tehnologije in znanosti, športa ter (pop)kulture in umetnosti. S projektom, ki smo ga pripravljali skoraj pol leta, smo pod luč postavili mlade talente, ki so nujni za družbeni preboj in samozavest.
“Ti mladi si našo pozornost zaslužijo. Zaznavajo probleme in jih poskušajo vsak na svoj način reševati. Vidijo vrzeli in se jih trudijo zapolniti. Družbi dajejo svoje ideje, energijo, kreativnost, znanje, zanos, delo, uspehe, svež pogled – vse to dajejo in še veliko več. Razmišljajo drugače, vidijo dlje. To je treba prepoznati in podpreti,” je poudarila Bojana Humar, urednica Forbesa Slovenija.

Petinski tržni delež v regiji
Dve leti po lansiranju regionalnih izdaj v Sloveniji, Srbiji, na Hrvaškem, v Črni gori ter Bosni in Hercegovini je Forbes Adria postal pomemben za vse, ki sprejemajo poslovne odločitve. Z 1,5 milijona različnih mesečnih uporabnikov v letu 2025 in več kot 20-odstotnim regionalnim tržnim deležem Forbes Adria potrjuje svoj položaj najvplivnejše poslovne medijske blagovne znamke v regiji. Še naprej rastemo in gradimo medij, ki spreminja trg.


